BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 22, 2009

kutemu kasih di hari lahir ini

alhamdulillah, 22 januari 2009, genap sudah 22 tahun aku. Bersama simpulan dua dua ini, akan aku jalani sebaiknya. selayaknya akan aku leraikan simpulan dua dua menjadi satu impian bahagia. Segalanya hanya pada-Mu kuberdoa. Hanya pada-Mu aku mengaharap. Ya Tuhanku, sedayanya aku mahu mencuri kemurniaan yang Engkau berikan yang belum pernah aku rasa dan punya.

kutemu kasih di hari lahir, bersama senyum dan tawa. ramah mesra. mula segala dengan baik, akanku akhiri dengan yang baik juga. InsyaAllah, kepada Tuhan juga aku memohon keberkatan dan kebahagiaan ini. Kasih ibu, ayah, adik-adik, sahabat, rakan dan suadara yang mengingati.

Sahabat se blok, bubur dan tembikai bersama kejutan tetap mencuit rasa hati, terharu. aku berterima kasih kepada kalian. walau hanya sekecil ucapan dari bibir-bibir jujur kalian, aku terima lasfaznya seluas rasa ikhlas. terima kasih. Syikin n kak Jila, thanks hadiahkan hasni sesuatu yang cantik dan sedap.

segala yang duka, biar ia berlalu dalam kepingan dua satu, semoga aku sentiasa dalam lindungan-Nya, dan menjadi insan yang lebih gemilang. amin.

0 lonjakan suara: