BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 23, 2009

Berbahgi pelbagai kisah pagi ini.

(dengan nama Allah, saya bicara kerana-NYA)

sejak Ramadhan muncul, hati saya jadi lebih tenang. Masuk hari kedua, bangkit dari lena juga tenang sekali. namun ada ketika ini, saya sedikit gusar dengan mimpi tentang hanna semalam. pabila membuka mata, terasa tusukan lukanya pada tubuh saya. adakah kerana saya terlalu obses tentang hanna? ah, bukan obses. Segalanya berlandaskan rasa kasih mendalam pada hanna, mungkin.

Pagi ini, saya membuka lembaran bicara di facebook (satu lagi ruang bicara) untuk saya berbahgi kisah dan cerita. saya mulakan dengan kisah mimpi ini. hmm, entah apa pula reaksinya pada teman-teman di sana.

dan pagi mulia ini juga, saya berbahgi cerita di Yahoo Massenger (laman bual maya). rasa seronok menerjah hati, seorang rakan lelaki, membantu ibunya menjemur pakaian. dapat saya imaginasikan saat indah membantu ibu. rindu pula pada ibu di rumah. :)

dan siang ini juga, saya mula membahagi tugas (kerja rumah dan kerja kelas). pasti mahu saya siapkan sebelum menjelma esok (permulaan hari yang ada kalanya indah, namun ada kalanya tidak begitu indah.

moga-moga perjalanan saya menyiapkan tugasan, berlalu dengan aman dan sempurna.amin.

selepas segalanya selesai bolehla saya memulakan episod baru dalam hidup, iaitu -membaca novel. membelah isi karya secara bersungguh-sungguh. :)

2 lonjakan suara:

anaklaut said...

salam...hj,

salam ramadhan..apa khabar?

hasni Jamali said...

salam al,

salam ramadhan yang manis ya. alhamdulillah sihat. :)