BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 18, 2009

Nikmat Syawal, alhamdulillah.

salam manis salam lebaran untuk semua yang menggemari blog saya. :)
ampun maaf diminta atas setiap keterlanjuran kata dan laku... moga aidilfitri ini bertamabh bahagia buat diri saya dan kalian juga.

sekarang saya menulis entri ini di terminal 2 seremban. sambil tunggu bas jam 8.50 pagi ini. sempat lagi saya berfacebook di sini. teknologi WiFi semakin meluas. tidaklah kebosanan menanti bas...

hmm, aidilfitri ke-3 nanti, akan tersiar puisi saya di Siaran Televisyen Brunei (RTB) dalam program Rampai Pagi jam 9.20. terima kasih kepada kakak yang memberi peluang kepada saya berkarya dan alhamdulillah karya itu akan menjadi selingan untuk rancangan tersebut. Puisi Aidilfitri itu akan dideklamasikan oleh sahabat penyiar di Brunei. Puisi saya ini berkisarkan tentang kehilangan ayah ketika Aidilfitri. sangat menyayat hati hingga tidak terlakar saya untuk menulisnya. namun saya turutkan hati untuk peluang yang tiba.

alhamdulillah, rezeki Syawal kali ini. Moga puisi dan karya saya yang lain akan terus mendapat perhatian pihak2 penerbit media cetak dan elektronik yang lain. Segalanya kerana Allah taala. amin....

saya akhiri dengan salam lebaran sekali lagi. mahu bergerak ke ruang tunggu bas. selamat bercuti semua. silalah bertandang ke rumah nanti ya. di Labis Johor. :)

wasalam.

0 lonjakan suara: