BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 19, 2010

!Memikat...~

Alhamdulillah, segala kebingungan akhirnya lesap juga. Lari? hmm, niat itu sudah dibatalkan. selamat.

Syukur juga, cuti seminggu di kampung berjalan lancar. Dan bab-bab Li terisi juga dengan tinta-tinta. Moga ada serinya untuk diterima penyelia. amin.

Esok, akan pulang ke UKM. Awal? ya, kerana tiket untuk pulang Ahad sudah kehabisan. Tapi tak mengapa, kata ibu "boleh pulang lagi untuk cuti Maulidur Rasul." insyaAllah, jika segala kerja berjalan lancar, mungkin akan kembali dalam dakapannya.

setiap kali berkunjung ke cyber cafe ni, hanya satu yang dinantikan. Balasan email daripada doktor. Tapi, hampa. tiada sekilas namanya tertera membawa berita. Mungkin lupa. atau mungkin tidak ingat. Mungkin juga sibuk dengan kerja harian. Tak Mengapa. Saya setia menanti. Kerana khabar yang bakal diberitahu itu penting untuk masa depan. hmm....

lanjutan itu, terus saja melayan muka buku. Ada tips memikat daripada Mbak Anggie. Katanya, "hasni: semoga cepet dapat pacar, bgmn kalau memikat dengan karya puisimu sendiri..."

hmm, memikat dengan karya puisi...Mungkin akan direalisasikan saranan itu. Cuma mencari pada siapa mahu dituju. Mencuba.

0 lonjakan suara: