BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 5, 2010

Sekarang seolah-olah keadaan menjadi semakin baik. Ya, baik bagi mereka. Tahniah, kepada mereka. Moga semakin sihat dan sentiasa baik. Tahniah kepada diri ini juga. Kerana masih bertahan hingga ke hari ini. Herdikan dan cacian semakin hilang, walaupun sisa-sisa masih terasa. Tak mengapalah, apa yang penting mereka semakin baik.

Utusan malam itu, ditinggalkan jauh-jauh. Seperti ada tusukan tajam tertinggal jika ia dibicarakan lagi. Tersinggung hati dan terluka jiwa, moga ia sembuh dalam doa dan harapan kepada Ilahi.

Sekarang, kesenyapan dan kebisuan. Tanpa suara diri bergerak seiring dengan haluan masa. Harapan untuk diri ini bahagia seperti pesan ibu dan keluarga. Tak sampai hati melihat mereka juga menderita kerana kedukaan diri ini. Ya, ibu dan keluarga paling disayang. DIri ini kuat melawan dugaan. Diri ini berpegang kepada kebenaran. Hingga usai badan dikandung tanah. Segala harapan dan moga diletakkan pada Ilahi semata.
Terima kasih keluarga, membantu dan menceriakan hati. Diri semakin kuat dan tabah. Moga tiada lagi duka dan luka sekejam itu. Amin.

~hJ

0 lonjakan suara: