BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 3, 2010

2 Dada 2 Hati 2 Rasa

hmmm, setiap kali nak berpisah dengan insan-insan yang aku sayang mula la aku jadi pendiam yang amat. hmm, mengeluh lagi. alah, dah memang aku ni seorang yang pendiam kan. Apa nak heran? tadi, Mak Nah tegur napa aku diam. Aku tak jawab, sebab aku diam.

Kenapa 2 dada? sebab ada 2 debaran yang buat aku diam. 1 sebab nak berpisah dengan keluarga PALING SAYANG. dan ke 2 sebab Keputusan peperiksaan bakal keluar 4 hb ni. OH, debaran yang kedua ni paling paling buat aku resah. Apa tidaknya, hari tu masalah bib yang tak cukup. Walaupun dah dapat kirim semula kepada penyelia tapi...Resah juga. Penyelia ada sms dulu, "ALhamdulillah, walaupun terlepas sasaran awal tapi masih dapat yang tebaik" Lebih kurang macam ni lah kata penyelia. hmm, resah sangat. Harap2 keputusan exam secara keseluruhan adalah yang TERBAik. Amin.

2 hati,
2 Rasa,
mencari serasi,
menyemai cinta.


Eh, apahal tiba2 berpuisi ni? hmm, kesan debaran tak menentu...macam ni lah jadinya.

2 lonjakan suara:

Putera Cinta said...

Salam..

semoga mendapat keputusan peperiksaan yang terbaik ya..

hasni Jamali said...

Salam,

terima kasih. moga dapat result yang best juga.