BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 21, 2009

16 Mei, Bertemu Kembali





“Reunion”, murid-murid Sekolah Menengah Kebangsaan Tenang, Labis (tingkatan 3-5 ; 2002-2004). Kini nama sekolah kami bertukar kepada Sekolah Menegah Kebangsaan Kamarul Ariffin.

Kami bertemu kembali di restoran Uncle Sam. Di Labis, mungkin itu sahaja jadi kawasan tumpuan pilihan kawan-kawan. Aku ikutkan sahaja.

Walaupun tak ramai yang hadir, namun hati cukup puas bertemu mereka. Barisan yang sudi hadirkan diri seperti aku, Natasya, Azian, Faizie, Anum, Najib, Arip, Fitri, Ewa, Puad, Ayie dan Apek. Seronok berbual mengimbas kenangan di bangku sekolah. Dan sekarang, ada juga antara mereka yang sudah berumah tangga dan bakal berumah tangga. Anum sudah bersuami, dan Najib bakal melangsungkan perkahwinan mereka. Bestnya. Aku pula bila lah ya. Hmm…(berangan pula).

Azian sudah berkerja sebagai guru, dan hari itu kami meraikannya juga sebagai guru muda. Mulia tugasnya memberi didikan kepada anak-anak kurang upaya. Dan yang lainnya masih berlajar seperti aku, di Universiti-universiti di Malaysia ni. Moga-moga kita semua mendapat kejayaan bersama dan cemerlang ya!

0 lonjakan suara: