BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

sulaman kasih...alhamdulillah, menjadi.




alhamdulillah, hasil tunjuk ajar mak, aku berjaya juga menyulam manik dan labuci ini. hmm, lawa juga. hehe...(puji sendiri)...sekarang baju lama bertukar wajah, nampak baru dan segar... 1 hari 1/2 aku ambil masa untuk jahit manik dan labuci ni di bahagian lengan. kedua-duanya. berbaloi, sampai lupa nak makan. tak rasa lapar langsung. tapi bila dah siap, perut memberontak tanda lapar. wah,...

6 lonjakan suara:

CikLieYzaOnline said...

wah cantik gitu....
bleh la pakai tuk dinner nt..
heeee

hasni Jamali said...

terima kasih...hihi
hmm, nk bawa p dinner tak sesuai la, warnanya tidak menepati permintaan.heheh

Putera Cinta said...

erm...
ni ke hasilnye...
cantik...
pasni nak mintak sulamkan baju melayu leh ke?
nak jugak... hehe...

tahniah lah...

hasni Jamali said...

hmm, cubaan kedua. alhamdulillah, sedap mata sendiri memandangnya...lagi pula warna kegemaran abang. Ungu...

insyaAllah, boleh saja, jika kena pada ilhamnya...apa org tu kata, "Glamz..." heheh

ram said...

Assalamualikum..kretif Hasni mengolah sulaman tu. Lukisan Hasni pun menarik...tapi Ram tak pandai melukis...menulis..Insyaallah..

hasni Jamali said...

wasalam. terima kasih ram. alhamdulillah, syukur. Allah memberi jemari ini kelembutan untuk menghasilkan seni-seni kreatif. ram juga. semoga berkreatif, ya!