BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 20, 2009

Amin.


saya, terlampau resah...esok Akademi Sastera Musim ke-2 berlangsung di DBP. Saya masih resah dan berdebar-debar. Saya bermohon agar Allah memberkati setiap langkah perjalanan saya meniti detik-detik untuk membentang kertas kerja esok. Ya Allah, rahmatilah saya dan kurniakanlah saya dengan kemanisan iman, keyakinan, kesihatan yang baik dan kemenangan. hanya pada-MU aku bermohon. amin.

kepada rakan-rakan yang menyokong, terima kasih. anda semua tulang belakang saya untuk terus bersemangat. dan keluarga saya yang amat saya sayang. terima kasih juga dorongan dan doa kalian. moga saya berjaya nanti. Amin.

2 lonjakan suara:

Chempaka Aizim said...

hasni,
apa pun yg terjadi, awk mmg yg terbaik. pedulikan suara sumbang yg lain. kami sentiasa berada di belakang awk k!

(menang nnt, jgn lupa abc k. hihi. sy masih lom dapat abc peringakat saringan!) :D

hasni Jamali said...

aisya,
terima kasih kerana menyumbangkan suara yang tak berapa merdu tu dalam setiap persembahan saya di pentas. hehehe... :)

saya tak lupa. saya mmg nk abc kan awk ber3 cuma masa awk ber3 tk pernah nak sama. aish! :)