BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 3, 2008


ada kalanya, ini menjadi kegemaran saya. Berlumba di gelanggang siber dalam 'Need for Speed: Most Wanted.' Kini, sudah di tahap ke-7 dari 15 peserta. Jika geram terbuku, akan saya lepaskan dengan menghentam kesemua kereta polis yang datang. Lagi pula "Most Wanted", habis berkecai seribu satu kereta polis yang cuba menghalang lumba haram saya dan lawan di gelanggang siber.
Segala teknik pemanduan saya sangat diteliti, begitu juga dengan persembahan dan alatan kelengkapan yang sepatutnya, agar kereta meluncur laju. Dan memenangi banyak wang dan habuan lain. Hebat!

Ada sesiapa yang mahu memasuki gelanggang bersama saya!?

2 lonjakan suara:

iema... said...

salam...

selamat menjalani peperiksaan.
sabar dan tenang kunci kejayaan.
maaf jika terkasar bahasa.

Anonymous said...

salam iema.

saudara juga saya ucapkan selamat berjaya.

hasni