BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 8, 2008



salam,
hari ini entah bagaimana ramai sangat yang mohon panduan dan nasihat. hmm...terasa diri ini perlu banyak mencari dan menimba, ilmu juga pengalaman. akal juga perlu diasah lebih tajam supaya sasaran kata-kata sentiasa tepat panahannya. tidak salah saya melantik diri sebegitu. tentang kasih, nasihat itu paling banyak yang diminta. sedangkan saya pula, yang masih mencari dan menanti kasih itu. harap-harap nasihat saya kepada rakan-rakan sekalian menjadi, ya.
tQ!

4 lonjakan suara:

aRa (^_^) said...

aRiGaTo...
hye detective H.E.L.F..
hehehe...saje nk menyibuk kt blog nie.actually,takde pe nk cmmnt juz nk omong ksong.mm..bgs la klu ada yg mntk pndpt or share smthing.jdkan kepercayaan itu suatu amanat yg tak ternilai harganya.walaupun kdg2 kita sendiri sukar merungkai persoalan bg jwpn yg kita sendiri huraikan..mmm...anywhre,gud luck n hope success dlm apa jua yg has kerjakan.mudah2an diberkati Allah..ingat,..yg penting doa dr bonda & ayahanda kerna itulah bekalan yg membawa kita sehingga kemari...
saYoNaRa...dr aRa (^_^)

hasni Jamali said...

namaste....
hye fatahnur. tQ singgah dan komen. hmmm...ya, has akan cuba dan jadi yang terbaik buat semua. kata orang, bukan senang nak puaskan semua orang. hope semua ok.
ya, nasihat yang baik dan bijaksana. terima kasih ya..

syed_saiful said...

gunakanlah kelebihan dan pengalaman yg ada, buatla mentari sentiasa bersinar diiringi senyuman pelangi agar dunia dapat menikmatinya..

hasni Jamali said...

ya syed. anda suka nampaknya dengan mentari dan pelangi. alhamdulillah, saya bersyukur sangat. saya masih jua diingati dengan masalah mereka. harap juga diingati ketika senang.