BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 17, 2008


Alhamdulillah, hari ini hati saya disapa bayu indah....harum. semoga ianya berkekalan begini. Ya, cerpen saya tersiar di salah satu web blog penulisan. Alhadulillah. Hasilnya, saya semakin bersemangat untuk terus menulis dan meyampaikan seberapa ilmu yang saya ada dalam penulisan. Saya juga akan mengasah dan menajamkan lagi bait-bait bicara, untuk penulisan yang lain nanti. Alhamdulillah, Ya Allah. Aku bersyukur, berkat kesabaranku pada malam semalam, hari ini engkau kurnia kan dengan berita gembira ini. Amin.....Tahniah, hasni Jamali.

kepada sahabat yang mahu dan sudi menyapa tulisan saya silalah ke http://penulisan2u.blogspot.com/2008/11/cerpen-tragis-sebuah-pemergian.html

thanks all.

2 lonjakan suara:

Chempaka Aizim said...

hasni,
tahniah! sudah ramai yang memberi awak kata semangat di ruang sana. semoga awak terus sukses selalu!!!!

hasni Jamali said...

thanks aisya...
saya hanya mencuba saja, alhamdulillah diterima masuk...