BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 27, 2008



Alhamdulillah, satu novel saya jamah sudah tubuhnya hingga khatam. Maklumlah, saya memang bukan kaki novel, tapi sengaja mahu hati dan otak ini belajar membacanya, seronok pula. Sekarang dan hingga habis cuti semester ini, insyaAllah akan saya habiskan membaca novel-novel yang dikumpul adik. sememangnya dia amat saya kagum. Membaca tak pernah henti. Setebal 500 halaman sangat mudah dihabiskan... salut kat adik!!! sekali sekala, bahasa pasar...heheh...

hmm, sekarang mahu kembali berfantasi dengan novel-novel sekalian......novel lama di dahului ya.

2 lonjakan suara:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sebauh novel keluaran Jemari Seni (http://www.jemariseni.com) akan menemui pembaca pada bulan Disember, insya Allah.

Sila temani Nurasyikin dalam "Novel Untuk Asyikin". Nurasyikin pernah menghuni menghuni PTSL seperti anda.Novel untuk Asyikin adalah juga untuk anda.

Peminat Asyikin

hasni Jamali said...

wasalam...
terima kasih wahai 'sang peminat'...
insyaAllah saya akan ke sana.